خلاصه انیمه 1

یکی از خانوداه های اشراف زاده انگلیس، فانتوم هایو، سرپیشخدمتی به نام سباستین مایکلز دارند. او بدون شک دارای دانش کامل، رفتارهای بی نقص و استعداد هنرهای جسمانی است. اما بنا به دلایلی، وی به عنوان استادی ۱۲ ساله انجام وظیفه می کند.

 

خلاصه انیمه 2

در قرن نوزدهم در انگلستان، یک سال و سه ماه بعد از اتمام ماجراهای سری اول،Kuroshitsuji IIیکپیشخدمت به ارباب جوان جدید معرفی میکند.Alois Trancyسادیستیک (کسی که از رنج دیگران لذت میبرد) و درعین حال خوشحال که در زندگی خود با سختی های زیادی روبرو شده. او زمانی که یک کودک بود دزدیده میشود و بعد او را مجبور میکنند که مانند یک برده در یک دهکده کار کند. به تدریج او و پدر و مادرش، بهترین دوستش و هرکسی را که میشناخت از دست میدهد. سرانجامAloisبه خانه برمیگردد و رئیس آن عمارت بزرگ میشود، اما از آن زمان به بعد او رفتارهای عجیبی از خود ارائه میدهد. و حتی عجیبتر آنکه او باClaude Faustusیک پیشخدمت مرموز و بی احساس و با استعدادی غیر قابل تصور برمیگردد.

 

خلاصه انیمه 3

داستان این قسمت انیمه برگرفته از ارک نوا ، ارک سیرک هست . داستان انیمه درست از اونجایی آغاز میشه که در مانگای این انیمه مسابقات کاری درست کردن شروع میشه.

 

خلاصه انیمیشن

بعد از اینکه شایعاتی درمورد زنده شدن مردگان به گوش سیل رسید، ارل سیل فانتومهایو بهمراه خدمتکار خود سباستین بدنبال جستجوی این ماجرا وارد کشتی مسافربری لوکس شدن تا درمورد ادعای معجزه “انجمن آرورا” تحقیق کنند. همینطور که در آبها پیش میرفتن افراد مرموزی زیر پرچم ققنوس جمع میشدن و سیل و سباستین قدم به قدم به حقیقت ماجرا نزدیک تر. ولی از سرنوشت مهر و موم شده خود بروی این تابوت شناور میتوانند رهایی یابند…؟

پایان یافته

فصل اول

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
زیرنویس کامل

فصل دوم

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 زیرنویس کامل

فصل سوم

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 زیرنویس کامل

یک قسمت انیمیشن

انیمیشن زیرنویس انیمیشن