خلاصه‌ای از فصل اول
یه داستان ترسناک ، جنایی و تاریک که در توکیو رقم میخوره . در شهر توکیو یه قاتل سادیستی و روانی پیدا شده که مردم این شهر رو یکی یکی داره می کشه . همه مردم شهر از این قاتل روانی و سادیستی در وشحت هستن و اون هویت خودش رو با ماسکی که به صورت میزنه تا حالا از همه مخفی نگه داشته . یه پسر دانشجوی معمولی به اسم کانِکی و یه دختر که بیشتر مواقع به اون کافه تریا میاد و مشتاقانه نوشته های اونو میخونه ولی اون شب کانِکی متوجه یه چیزی میشه که سرنوشت اونو برای همیشه توی اون شب عوض میکنه.

خلاصه‌ای از فصل دوم

ادامه‌ی داستان فصل اول

خلاصه‌ای از فصل سوم

دو سال از حمله CCG به Anteiku می گذرد . جو توکیو به خاطر نفوذ CCG به شدت تغییر پیدا کرده است . غول ها با احتیاط دردسر های جدی درست می کنند به خصوص تروریست های سازمان دهی شده Aogiri Tree که رشد CCG را تهدیدی برای بقای خود می دانند .
ایجاد شدن یک تیم به اسم Quinx Squad به CCG کمک می کند تا افراد نا مطلوب در توکیو را نابود کنند . از افرادی که زیر عمل جراحی رفته اند تا بتوانند از قدرت های خاص غول ها استفاده کنند در این گروه استفاده می شود تا بتوانند با نیرو های قدرتمند مبارزه کنند و آن ها را شکست دهند . رهبر این گروه Haise Sasaki که یه نیمه غول-نیمه انسان است توسط Kishou Arima که یک محقق کلاس خاص بود تربیت شده است.
شرایط این مرد جوان به نظر ساده نمی آید چون خاطرات نا شناخته ای را به یاد می آورد که به نظر می رسد کم کم او را به فرد دیگری تبدیل می کنند .

پایان فصل سوم

لینک دانلود فصل اول

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنج

قسمت شش

قسمت هفتم

قسمت هشت

قسمت نه

قسمت ده

قسمت یازده

قسمت دوازده

زیرنویس کامل فصل اول


لینک دانلود فصل دوم


قسمت اول

قسمت دو

قسمت سه

قسمت چهار

قسمت پنج

قسمت شش

قسمت هفت

قسمت هشت

قسمت نه

قسمت ده

قسمت یازده

قسمت دوازده

زیرنویس‌کامل‌فصل‌دوم

لینک دانلود فصل سوم

قسمت اول

قسمت دو

قسمت سه

قسمت چهار

قسمت پنج

قسمت شش

قسمت هفت

قسمت هشت

قسمت نه

قسمت ده

قسمت یازده

قیمت دوازده

زیرنویس‌کامل‌فصل‌سوم